Promiss Promiss
504
BLOG

Pytanie do mężczyzn

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 69

Trochę mnie zawirusowało

Normalnie poszłabym do pracy, ale ktoś sensownie zapytał, czemu nie pójdę na zwolnienie

Powaliła mnie w/w logika, bo przyznam, że przy całej swej błyskotliwości nie wpadłabym na tak genialne rozwiązanie

No to poszłam

Normalnie nie chadzam i nie pamiętam kiedy z powodu wirusa byłam u lekarza

Poszłam i wdałam się w gadkę szmadkę na ogólno- dostępne tematy, gdyż chodziło mi jedynie o zwolnienie

Fakt zadania mi antybiotyku zupełnie mnie nie zdziwił, bo mnie nie dziwi nic, nawet to, że od dwudziestu lat antybiotyków do ustów nie biorę, i niech tak zostanie

Lekko jedynie zadziwiła porada lekarska, abym absolutnie nabiału nie spożywała, gdyż stworzę siedlisko dla namnażania się bakterii, po czym wybrzmiała pożegnalno - wieńcząca z troską uwaga:

- Proszę gorące Mleko z czosnkiem i miodem wypić, i pod kordłę!

Rozkminiam jak połączyć obie sprzeczne treści..., chyba po prostu zaakceptuję

 

No to sobie leżę

Na mnie leży zwierzę,

Łapką zwane

Rozciągło się i powłóczystym zwrokiem wniebowziętego cielęcia, co to pana boga za nogi złapało i dodatkowo ów bóg nigdzie nie idzie - na mnie patrzy

Pełnia szczęścia, nie potrzeba więcej nic...

Mnie też

Kawa obok, czosnek też, woda zwykła, woda morska, laptok, smartfon itepe

 

Martwi mnie jedynie troska mężczyzn się tycząca:

Czemu wy - uprzednio gafę popełniwszy - obrażacie się na śmierć???

Pytam serio, popatrując na zdjęcie z wakacji...

Why???

do diaska...

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości