Promiss Promiss
769
BLOG

Bo szczęście jest wtedy...

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

 

Wspięłam się dziś z Łapką na ukochane wzgórze z krzyżem, nieopodal mego rancha

Pogoda prawdziwie zimowa, ni za zimno, ni za ciepło, bezwietrznie, słonecznie

Lazurowo - niebiesko...

Stanęłam na szczycie, w oddali znieruchomiałe stado saren


Nagle poczułam ciszę

spokój

głęboką radość

szczęście


Pure beauty....- poczułam

Pure beauty - zobaczyłam, usłyszałam

Procesu myślowego tam nie było wcale


 Nigdzie stąd nie idę

Położyłam się w śniegu z zamiarem nigdzie nie iścia, bo i po co...

Skoro jest idealnie


Intelekt został wyłączony

Poszedł na bezrobocie

Chwilowy reset


Szczęście jest wtedy, kiedy intelekt ślemy na urlop.

Gdy przestajemy analizować, oczekiwać, nadawać etykietki, oceniać, wymagać, krytykować...


Kiedy pozwalamy temu być


Po prostu...

I wtedy jest szczęście



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości