Promiss Promiss
572
BLOG

POMYŚL I ODPUŚĆ

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

 

I jak tam na salonie?

Wyładziło się, uspokoiło?


Jako na tem oceanie za mną - zawsze pewnie będą fale

A surferzy wciąż się będą wypierdzielać, oprócz tych najlepszych

Bo Surferzy nie płaczą, nie jęczą, nie mędzą

Tylko się wypierdzielają i uczą

Jak skręcić, jak ugiąć, jak ominąć i odpuścić jak

Bo surferzy nie upierają się, że płynąć należy odwrotnie niż trza

I nie trzymają się fali kurczowo, bo fala jak to fala i tak zrobi swoje


U mnie, jakby kto pytał, jak w sierpniowym Costa da Caparica niemal, choć temperatury jakby nie te

U mnie z Nowym Rokiem NIKT ważny nie ubył


I to jest ten najważniejszy news

Ale newsem znacznie ważniejszym jest fakt, że gdyby nawet ubył, to nic nie szkodzi

Choć nie powiem, że nie byłoby mi przykro, bo pewnie by było

Acz nie mam już w zwyczaju uzależniać się od ludzi, ni pętać nimi sobą, ni za nimi


Kiedy coś jest dla mnie niejasne lub skomplikowane lub się jakoś zapętla - odpuszczam

Przestaję działać, nie robię nic

Proszę Górę, żeby zajęła się całą sytuacją

Żeby to On się tym zajął

Jeśli jest...

A ja czekam

Cokolwiek byłoby rezultatem - przyjmuję

Góra wie lepiej co dla mnie dobre


Po czasie się tylko uśmiecham i mówię:

- Jak dobrze, że tamto ode mnie odjąłeś ....


I jak wspaniale, że TO jednak zostawiłeś









Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości