Promiss Promiss
331
BLOG

Narzekanie to czarna energia :-))

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 4


Człowiek musi narzekać


Musi, bo się udusi

A już jak mu ulubioną zabawkę zabiorą - to najbardziej


Dopijam pierwszą kawę

Mam, bo sobie przywiozłam z domu

Człowiek musi narzekać, ja się cieszę, że kawę mam


Wszyscy, oprócz dwóch narzekają na mrozy

Ja wczoraj zachwyciłam się faktem cieczenia z kranu ciepłej wody

No, po prostu cudownie, że ciecze właśnie taka

I jeszcze jak chrzęści mróz pod butyma, to takie fajne uczucie


No i tak sobie narzekamy - a to na mróz, a to na upał

A to, że prezes, a że Kijowski

A to, że żona, a to, że mąż

A że jest salon, a że go nie ma

A bo ja chcę, a bo że nie chcę

A bo mi daj, że się należy

Bo będę płakać, i focha rzucę


No, naprawdę wszechświat się strasznie twoim fochem przejmie

Bo nie ma niczego innego, niż tobą przejmanie


Masz na coś wpływ - zmień to

Nie masz - zamknij dziób i języka jak przekupa nie strzęp

Zajmij się konstruktywnym


P.S.

Mogłabym w sumie ponarzekać, że znów mi sprzątaczka przyniosła kanapki z szynką i pomidorem, a ja będąc uczulona na któryś ze składników zaczęłam kaszleć jak norka

Ale to jakby trochę bez sensu

Ludzie mający ważkie problemy umarliby ze śmiechu

lub wypisaliby mnie z ludzkości


A ja jeszcze chwilę chcę jednak z ludzkością pobyć

Bo tak...



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości