Promiss Promiss
389
BLOG

Boję się....

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 27

 

Się chyba trochę przestraszyłam

 

Cieszymy się pani Beato, że zechce nas pani odwiedzić

Proponujemy temat ....., zapewniamy sprzęt, frekwencja na wykładzie to około 180 osób

 

Ale 180???

Zwykle mówię do około 50, ale 180???

Bojaźń mnie ogarła

Ale kurna 180????

 

Uffff

Nie ma wyjścia

Znaczy, właściwie jest

Można by się wycofać, lecz mój problem polega na niewycofywaniu się raczej

Laurenta Gounella zwolennikiem jestem, czyli

Jeśli się czegoś boisz - zrób to

 

Zrób to i już

Im bardziej się boisz - tym bardziej to zrób

 

Poprzeczka coraz wyżej, bo jak już spadać to z wyżyn poprzeczkowych

 

U mnie Bóg zjawia się incognito i nocą cichutko poprzeczki podnosi

Widać lubi

 

Niech Mu tam będzie

 

Ale 180 ??

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości