Promiss Promiss
595
BLOG

SALON LEKARSTWEM NA WSZELKI BUL

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 121

 

Przednia terapia

 

Jeśli chcesz się poczuć mądrzejszy, choć jesteś głupi jak but - zajrzyj na salon

Jeśli poczuć chcesz się niczem miszcz ortografii, stylistyki i suspensu oraz, a jesteś humanistycznym zerem - zajrzyj na salon

Jeśli zachcesz pobyć choć przez chwilę jako gigant taktu i kultury, a zwykłym chamem żeś -

na salon zajrzyj

 

Kiedy jestem w głębokiej depresji, w dole głębokości Rowu Mariańskiego, bez żadnej nadziei, przetrącona zupełnie, zajrzywam na salon i czytam IKSA

Po IKSA przeczytaniu jawię się sobie jako niagara optymizmu, wulkan entuzjazmu, ekstaza i super nowa euforii

 

I właśnie od tego mam salon

 

Bo nie jest tak jak mi dziś ktoś na fejsie napisał:

właśnie się dowiedziałem, że oryginalność to różnić się od siebie, a nie od innych

 

IMO oryginalność osiągamy, kiedy odróżnimy się od innych

Tylko wtedy jak się odróżnimy, dostrzeżemy głębię własnej unikalności

A od unikatu do oryginału dróżka bardzo bliska

 

Czego sobie i państwu życzę...

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości