Promiss Promiss
396
BLOG

Fu.ck them all

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 39

 

Hmmmm

Kompletnie nie chce mi się pisać

Nie wiem czemu, skąd i po co

Dlaczego czasem się chce, a czasem nie

Setki przyczyn pewnie

Do wspólnego worka wrzucę aurę, hormony, brak kawy lub jej nadmiar, proces, etap, bo przecież nie pomysł, pomysły wszak mam zawsze

Jakaś taka podskórna niechęć się mi zalęgła

lub zapleniła

I kompletnie olewa wszystko

Pisać o niechceniu się pisania?

A właściwie dlaczego nie?

 

Salon nie ma Spisu Cudzołożnic

Czyli listy notek zakazanych

A może ma....

 

A ja nic o tym nie wiem

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości