Promiss Promiss
370
BLOG

A w sumie czemu nie? O pomoc proszę

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 56

 

Ponieważ nie samą poezją żyje człowiek, więc notkę przystającą bardziej do życia też można spłodzić

Wybory wpisane są w nasze życie, te banalne, rzecz jasna, też

Promiss stanął przed wyborem:

Indukcja czy płyta gazowa?

 

Rewolucje kuchenne przeprowadzam, leci wszystko - meble i AGD

Generalnie nie mam problemu z podejmowaniem decyzji, acz ważnym jest czy sobie na parę lat zrobię dobrze, czy trochę lepiej, czy kompletnie źle

Byłam za opcją zakupu płyty gazowej, co to gaz ma pod płytą, acz poczytałam trochę opinie użytkowników i generalnie masakra

I teraz komu wierzyć?

Indukcja czy płyta gazowa?

Zależy mi na fajnym wyglądzie, acz przede wszystkim funkcjonalności, niezawodności, prostocie obsługi i sprzątania prostocie

Przesadzam?

Na pewno nie mogę sobie zrobić gorzej, ani źle

Lecz od normalnej kuchenki gazowej chciałabym już odejść

 

Wystarczy, że na ranchu mam fajerkową

 

Ktoś? Coś?

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości