Promiss Promiss
253
BLOG

EWOLUCJA CZŁONKÓW

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Ponieważ przemyśleń odkrywczych dokonuję parę razy każdego dnia, więc dziś też już raz dokonałam

Otóż w trakcie podróży do pracy doszłam do wniosku, iż ewolucja winna iść w kierunku uzyskania dodatkowych par ócz

Jednej po bokach głowy, drugiej od strony potylicy

W obliczu rozwoju techniki, telekomunikacji, komunikacji, dodatkowe oczy są wręcz niezbędne

Wjechanie z podporządkowanej w główną w godzinach szczytu skutkuje kompulsywnym machaniem głowyw te i we wte

No jak ja wyglądam telepiąc w ten sposób szczytem tułowia?

Wyglądam średnio

A zależy mi jednakowoż na wyglądaniu super

Dodatkowe oczy załatwiłyby kwestię posągowego wyglądu Promissa

W sumie nie miałabym też nic przeciwku uzyskaniu dodatkowej pary ręców, zwłaszcza w sezonie

Gdyż właśnie wtedy noszę rozlicznych przedmiotów plik przez wiele godzin, ale...

helllloł, osobna ręka na kawę się by przydała.....

 

Tak więc wnoszę o rozpatrzenie mej prośby...

A ze swej strony przyrzekam usilne wpatrywanie się potylicą w niewidzialne

Zawsze musi być ten pierwszy raz....

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości