Promiss Promiss
538
BLOG

Czy leci z nami struś????

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 35

Ciekawam czy już doleciała

Zaprasza od lat, a mnie przeraża poniewieranie się całodobowo, a nawet dwu po lotniskach świata

Ciekawe czy już kangury ucałowała

Paskudne jak noc, wynaturzenia takie

Lubię latać, acz tak mniej więcej do trzech godzin, potem trafia mnie ADHD i nijak nie mogę rady sobie dać

Nakręcę kiedyś selfikowy film z lecenia przez mnie samolotem

Czy leci z nami struś????

Zdejmuję sandałki, z podręcznego wyciągam skarpetki w paseczki, wzuwam techże(!), następnie pracuję usilnie nad tem, by nie pozostać w tej samej pozycji dłużej niż 3 minuty

Nie wiem czemu tyle

Na lewy bok - zwis, na prawy ( by współpasażera nie tknąć, bo czasem obcy)

Podwijka nogi, wyprost pod fotel, założenie nogi na nogę wycelowane w drogę ewakuacyjną

Następnie wszystko jak wyżej, acz symetrycznie po przekątnej

Rzut oka w okno - jeśli dzień - chmury, noc jeśli - no to noc

Ostatnim stadium desperacji jest rozłożenie przed mną stolika, na który składam głowę

Bo już mi wszystko jedno

Podczas ostatniego lotu współpasażer doznał szoku, budząc się z pewnością, iż że ja obok Talibem żem

A ja po prostu lubię od tyłu sweter naciągnąć na głowę

Tak cieplej w samolotowej klimie

Tak bezpieczniej

Tak mają strusie australijskie - kazuary - nieloty

A Promiss - LATA

Acz tylko do trzech godzin

Bo dłużej to już przesada

------------------------------------------------

Pewnie już doleciała

- Kiedy przylecisz - pyta często

Jak mi się odmieni

Bom struś, a nie krowa

A tylko ona poglądów....

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości