Promiss Promiss
501
BLOG

Zazdrość zażółca cerę i duszę, więc na pohybel - smile...

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 36

No, trochę odpoczęłam od tego wirtu zjawiska, bo czasem odpocząć trzeba, by zdrowiem psychicznym zbytnio nie szarżować

Dużo świeżego powietrza, dużo się przemieszczania ruchem posuwistym we wszelkich możliwych przestrzeniach, dużo rozmów - koniecznie z ludźmi, dużo ciekawego życia połączonego ze spożywaniem kawy

Z dziś - ziewająca kobieta w mej etatowej pracy :

- Ależ Ty Promiss to masz ciekawe życie, ale weź no ty odpocznij trochę....

Hmmm..., Promiss, miszcz ciętej riposty się zawiesił w tem momencie...

Bo cóż miał odpowiedzieć? Że ziewanie w moim charakterze nie leży i wolę ciekawe życie wieść, które to do siebie ma, iż nie męczy?

A że jestem zajęta całodobowo?

Niemal?

Dziś miałam przyjemność pracować z mężczyznami ze Zwolenia.

Jak wiadomo mają oni w swych kryptach Kochanowskiego

Dla odmiany pokazałam im martwego aż do bólu sufragana chełmskiego Michała de la Mars w kryptach naszych

I Jaś i Michaś odpoczywają - rest uprawiają

Odpoczywają - że się tak wyrażę - dość trwale

No to ja też zdążę...

 

A tymczasem dziś Światowy Dzień Uśmiechu

Uśmiecham się jak kto gupi do kogo niebądź, kto tam chce

Może dlatego dostałam dziś już dwie kawy Gratis - dla Promiss

Niektórzy nawet wiedzą - gdzie :-)

A więc

SMILE

Nigdy nie wiesz jak wiele możesz dzięki niemu zaoszczędzić :-)

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości