Promiss Promiss
266
BLOG

Mam dość

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Mam dość

Wszystko mnie już od leżenia boli

Plecy, głowa, pięty, szyja, a najbardziej mósk

 

Mam dość - człowiek nie jest do leżenia stworzony

Jest stworzony do leżenia, siedzenia, chodzenia oraz innych ruchu form

 

Dość mam - lampienia się w kompa

Człek nie jest stworzony do lampienia się w owego

Degeneruje plecy, pięty, szyję, a najbardziej mósk

 

Chcę się już na spacer wyprowadzić

Chcę już pójść z ludziami we świat, pleść im cztery po trzy

Wypić kawę in fresz er, czyli ałtdoors czyli

Chcę pójść z drugą B. fitnesa uskutecznić, porozciągać pospinane mięśnie, myśli, powięzie, emocje oraz duszę

To już jutro...

gdyż

 

Perspektywa wyglądania jak kipiący energio - entuzjazmem szalony weselny tłum jest kusząca, acz...

Czy już tak wyglądam?

A może Ty?

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości