Promiss Promiss
1126
BLOG

Ani koorwa jednego słowa

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 122

Na chwilę wyszłam z wyrka, celem dokonania posprzątania powierzchni płaskich - i nie tylko, acz wyraźnie nie zmierzyłam sił na zamiary

Abo coś w tym stylu

Finalnie potem zalana - sprokurowałam kambak

Do wyrka - rzecz jasna

I tak się mi napatoczył Piasek ze swym starożytnym klipem

 

Po cienkim lodzie stąpasz

 

Ani kurwa jednego słowa

 

Jak ci się nie podobam zewnętrznie, to może zechcesz wejrzeć w mój w głąb

 

Takie luźne skojarzenia z salonem naszym 24

 

A diastemę - jak Karolak - Promiss tudzież ma

Acz nieco mniej otwartą na naszą rzeczywistość

- Bo i po co?

 - Bo i po co...

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości