Promiss Promiss
545
BLOG

W czarnej doopie

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 26

Wczoraj i dziś pracowałam z grupą

Owa natychmiast zintegrowała się ze mną, choć może to ja z nią, gdyż coś o otwartości ludzi z naszego rejonu gwarzyli

Lubię ten moment, kiedy witają mnie z uśmiechem i kredytem na dalsze obcowanie

Tak sobie myślę, że dobra energia natychmiast płynie od ludzi do ludzia i ten obieg jeszcze długo po rozstaniu trwa

Z tą wiedzą należałoby celowo dobierać ludzi wokół, gdyż średnio człeka stać na infekowanie się nadmiernym negatywizmem

Chyba, że gigantem się jest energetycznym

Sama wiem jak czuję się po gadce z, lub jedynie przebywaniem obok jakiegoś wampira o czarnej barwie, niezależnie od tego czym jest - katem, ofiarą, marudą, nieudacznikiem, gburem, idiotą, namołem, złośliwcem, czy ogólnie rzecz biorąc - czyhającym

A zwłaszcza martwiącym się o mnie :-)

( nie mylić z - Się troszczącym)

To wyciska ze mnie energię niemal stuprocentowo i potem ciężko wpełznąć mi z podłogi na poziom 170cm

Sama wiem jak się czuję przebywając z uśmiechniętymi, optymistycznie nastawionymi, życzliwymi dla świata i ludzi

Dlatego od lat - z daleka od wszelakich wampirów

--------------------------------------------------------

Lubię ten moment, kiedy witają mnie z uśmiechem i kredytem na dalsze obcowanie...

Lecz jeszcze bardziej - kiedy nie chcą się pożegnać

Kiedy mówią, że z serca dziękują za wspólnie spędzony czas

To bonus nie do przecenienia

Bo wtedy Krzywa gna w stronę słońca

Nie pikuje wręcz przeciwnie

w Czarną Dupę

 

Z tego miejsca pozdrawiam wszystkich, którzy mimo wszystko wampirami się nie stali.

A zwłaszcza Ciebie - D. :-)

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości