Promiss Promiss
96
BLOG

Korek inspiracją do wszystkiego

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

„Dzisiaj wszyscy myślą. Ja myślę, że my zbyt wiele myślimy, tak ja myślę. Kiedy byłem młody, nigdy nie myśleliśmy o myśleniu. Gdybyśmy myśleli, nigdy byśmy niczego nie zrobili.”

Terry Pratchett

Coś w tym jest, coś jest, że w obawie przed musem zrobienia, człek woli się na tryb myślenia włączyć

I się międli, przeżuwa i kmini

Dziś, w korku stojąc, zakonotowałam następujący obraz:

Przystanek autobusowy, na nim trzech mężczyzn około po sześćdziesiątce, każdy w melancholijnym bezruchu

No dobrze, nazwijmy rzecz po imieniu - każdy z nich w osłupie

Być może był to jedynie ranny osłup, zmierzający ku rozruchowi, acz z pewnością działanie to nie było

Jeden stał w alfie

Drugi siedział ze smartfonem w ręku

Trzeci prezentował ni to stanie, ni siedzenie

 

Czemu aż taka ma nimi fascynacja?

Po pierwsze - wiele rzeczy mnie fascynuje

Po drugie - stali tam tylko oni - tacy jednacy

Po trzecie - wraz z przesuwaniem się wolno - korkowym mego auta, nic się w pejzażu przystankowym nie zmieniało

"Pejzaż przystankowy nieruchomo - ranny" - można by tytuł nadać

Z podtytułem - "Nie dzieje się NIC"

 

Aż chciałoby się spuentować, że tam nie dzieje się nic, choć

z drugiej strony, gdybyśmy nie myśleli, też byśmy niczego nie zrobili,

więc może na tym przystanku rodziła się właśnie kontr-teoria do hipotezy Many interacting worlds – MIW?

a ja tego nie zauważyłam...?

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości