Promiss Promiss
392
BLOG

Infantylizacja Promissa

Promiss Promiss Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 40

We w związku z tem, iż dotarłam do limesa, który zwie się "wiem, że nic nie wiem i dobrze mi z tem", na nowo odkrywam rzeczywistość oraz jej brak

Skonotowałam na ten przykład rzecz absolutnie ewidentną, więc nie wiem czemu się tak zacieszam

Otóż, obserwując pewną niedawno narodzoną istotę wpadłam na genialne odkrycie, że płciowo jest nas mniej więcej po równo, czyli pcie się rozkładają fifty - fifty

Jestem tak zdumiona owym cudem, że ciężko mi dojść do siebie 

To coś w rodzaju :  kiedy czytam dobrą książkę, świadomie odraczam jej ukończenie, bo żal

Tak i teraz, celowo nie wyciągam wniosków, bo jeszcze by mi wyszło, że to cud mniemany?

Lubo program Matki Natury, która siedzi przy niebiańskim kompie i wciska jakiś enter, zadowolona, że program wciąż działa

Abo jakiś print genetyczny w DNie, pochodzący z Super Nowej z galaktyki Poszóstnego Osła?

Wiem, że nie wiem, co nie znaczy, że tego nie ma

Bo jest

Kurna - jest

I co ja mam z tem fantem zrobić?

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie