Promiss Promiss
344
BLOG

Nie wiem jaki tag

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 17

Siedzę sobie jako zwykle w Trybunalskiej na spóźnionych imieninach, piję kawę, oglądając Europejski Festiwal Smaku

Bo jest

Rozmawiamy, nic się dzieje

Ale co mnie kutwa podkusiło, żeby wspomnieć o mowie Dudy z pogrzebu Inki i Zagończyka, to nie wiem

Pusty łeb

Chyba się zaczęło od konotacji kumpla na temat braku dotacji Nowobogackich na rozmaite inwestycje kulturalne

No to mówię : - to nie dziewiętnasty wiek i nie hegemonia ewangelików u nas, co to mają dobroczynność i sponsoring wpisaną w swoją religię i świadomość. To kwestia wychowania.

Bo jak pięknie np Duda wspomniał - to wychowanie sprawiło, że honor, godność, patriotyzm tak ważne ongiś było

Czyli wychowanie to podstawa

 

Co mnie podkusiło z tymi moimi durnymi dywagacjami???

Spurpurowiał

Uniósł się dosłownie i w przenośni, i krzyczeć zaczął coś o zakłamywaniu historii

Kutwa....A cóż ja za znajomych mam????

Pusty łeb

Jakieś czerwone barachło wykrzykuje mi nad głową, no to mówię :

- Przymknij się, bo mi kawę psujesz i energię mi zabierasz

 

I się zabrałam

Dosłownie i w przenośni

Nie będzie mi wampir jeden pił krwi mej, ostatniej

 

Bo krew się ma ostatecznie jedną...

 

 

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości