Promiss Promiss
715
BLOG

Głupi Promiss

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 60

To zdumiewające, ale coraz bardziej odczuwam prawdę stwierdzenia, że im dłużej żyję, tym mniej wiem

Generalnie jest to rodzaj głupoty opartej na "mądrości" i wiedzy, że przywiązania do tego, co nam wpakowano do umysłu, serca i duszy, nijak się mają do rzeczywistości

Dlatego coraz bardziej mnie śmieszą dziwne ludzkie zaangażowania w gry (choć może nie tyle śmieszą, co widzę ich kompletny bezsens) niewarte świeczki

I tak sobie myślę, że celowo w te gry gramy, aby nie usłyszeć, że zupełnie o co innego chodzi

Ale o co, to ja drodzy państwo zielonego pojęcia nie mam, ani specjalnie już o tę wiedzę się nie dobijam

Fakt, drażni mnie wciąż fundamentalizm, przesada wszelaka i pojadnięte wszystkie rozumy

Irytuje wzrok ortodoksa, co to on najlepiej wie, a reszta się myli

Fanatyka omijam z daleka

Z nawiedzonym dogmatykiem nie wchodzę w dialog

Wiem, że nic nie wiem

Nie wiem skąd, po co, dlaczego, dla jakiej przyczyny

i w sumie dobrze mi z tą wiedzą

Bo może w końcu odpadnie ode mnie misyjność, dydaktyzm i chęć pouczania

Choć tego obiecać na bank nie mogę :-)

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości