Promiss Promiss
424
BLOG

Męska degeneracja

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 17

W przeciągu kilku dni z młodymi mężczyznami do czynienia miałam

No może przesadziłam z tym maniem...

Raczej gdzieś tam się obiłam, bo albo jakiś rozmawiał, inny coś podawał, coś tam tłumaczył lub przedstawiał coś tam

Zazwyczaj, w każdym z przypadków, ulegałam dość znacznemu zdumieniu, stąd pewnie niezupełne skupienie, a nawet nieskupienie kompletne wobec bezmiaru degeneracji ujętej w tytule

Tłumacząc na polski: Nie słyszałam, a patrzyłam

Bo mowa ciała następująca:

Nadmierna wachlująca gestykulacja

Balans ciałem typu wąż boa, w lewo, w prawo, w tył i w boooook

Machanie głową w niekontrolowany sposób - w sumie nie wiem po co

Uśmiechanie się na przemian z grymasem. Nie nadanżając, też kretyńskie miny robiłam

Zapomniałam ująć przy nadmiernej gestykulacji tendencję do składanią rąk w Amena

Przysiadanie dupką w lekki przysiad

Jakże ważne okazało się stawianie oczów w słup - co niejako mnie przerażało, gdyż padaczki obsługiwać nie umiem

Acz finalnie zakonotowałam dziwną, nową, męską tradycję

Otóż odwracają się jako w tem tańcu z gwiazdami i nie idą, o nie...

Odbiegają, acz w sposób, w jaki Stanisław Maria Rochowicz odbiegał, będąc barejowską Marysią

 

W związku z tym nie mam w maj majndzie żadnej i ani jednej puenty

Bo zawsze musi być ten pierwszy ras

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości