Promiss Promiss
340
BLOG

Muszę rozpiąć guzika od spodenek

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Muszę rozpiąć guzika od spodenek

Niespodzianie odkryłam dwa drzewa renklodowe na ranchu.

Normalnie nie wiedziałam, że mam, a one jak te gupie są, obradzając nad podziw

Jedna rodzi żółto, druga fiołkowo, więc sięgam raz ku jednej, raz ku drugiej, a brzuch adekwatnie rozszerza swój paradygmat, czy potencjał...?

Nie rorzrórzniam

 

Jesień idzie w tempie

Konotuję po tym, iż zwierzęta podążają ku domostwom. I nie mam tu na myśli pośledniego gryzonia czy kreta, pod rękę z turkuciem

Sarny mi po ranchu walca tańczą i jeśli się pewnego dnia nie odezwę, oznaczać to będzie, że wektor na zderzenie czołowe wzięła jedna z drugą, i z Promissem koniec

 

Wczoraj weszłam na teren Parku Narodowego i idę ścieżką na B. Górę

Jakoś okrutnie się zdziwiłam, że góra paradoksalnie idzie pod górę, ale zanim się zorientowałam, byłam tak zszargana, że już było za późno wracać

Widok jednakowoż zrekompensował zszarganie ( fotka wyżej) i na koniec uległam entuzjazmowi

Po każdej z wyżej wymienionych sytuacji

Uległam, bo ulegam od zawsze

Dopiero niedawno przyszła wiedza, iż świadectwem przeciętności jest niezdolność do ulegania entuzjazmowi

Ha!

Gdzież ja to się zderzyłam z tym Kartezjuszem...

By dać mu assumpt?

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości