Promiss Promiss
300
BLOG

Zgubienia Ci życzę...

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Połowa wakacji śmignęła, jak mawia pewien mój znajomy, a ja w ogóle nie odpoczęłam.

No nie odpoczęłam i już, bo w sumie te parę razy na leżaku i w wodzie się nie liczy przecie.

I te parę wyjazdów w piękne okoliczności przyrody ze znajomkami też się nie liczy wcale.

Bo aby odpocząć, musiałabym w nirwanę wpaść i się nie ruszać wcale, czyli wystawić umysł z czerepu i z takim pustym pozostać.

Niegłupim byłoby także skrępować nogi, które wciąż ponoszą, acz one chyba wiedzą, że mus.

Tak więc nie odpoczęłam, bo wciąż ktoś, coś, gdzieś...i ja też

Taka karma lub równowaga, pierwsza część życia zdecydowanie stagnacją większą się zdała.

Lecz stagnacja też męczy, więc może odpoczywać nie umiem?

Za dwa dni w samolot wsiadam i się umęczę latając, kąpiąc w oceanie, łażąc po promenadach, zachwycając naturą, architekturą i byle czym, bo ja to się właśnie tym cieszę...

Bo może aby odpocząć należy się najpierw zmęczyć?

Lub odpoczynek to brak bodźców, acz eremów brak, bo nawet na mym ranchu plączą się zające, sarenki i sąsiedzi, z naciskiem na golarzy trawy

Jednak sądzę, że odpoczynek to stan umysłu, a mózg wciąż w mojej głowie...

Szczęśliwej drogi Promysie

I choć na chwilę zgub swój mind...

 

 

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości