Promiss Promiss
409
BLOG

Uważaj na to co mówisz...

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Napiszę, bo potem zapomnę, a to IMO nadaje się do prasy i Q mej pamięci

 

Pracuję dziś z grupą dzień cały

Grupa wdzięczna, zadowolona, optymistyczna oraz paradoksalnie pełna energii, wyciąga flaszkę i leje mi cichaczem rozchodniaczka

Hmmm, nie pamiętam kiedy ostatnio piłam..., może lat kilka temu.

Dodatkowo mówię grupię, że jestem autem, acz pani M.  zupełnie to nie przeszkadza i podaje mi bodajże pięćdziesiątkę żołądkowej

- Pani Promiss....., co to jest, wchłonie się natychmiast.

- Dobra, jak się wchłonie, to ok, lecz jeśli mnie psiarnia złapie, natychmiast do was dzwonię i ponosicie koszty fizyczne i psychologiczne

- Ha, ha, ha....- się my rozstali

Zeszła mi jeszcze godzina na - jak się domyślacie - kawie i wracam do dom.

Ci, którzy bliżej mnie poznali już wiedzą co nastąpiło

No co mogło nastąpić i zdarzyć się tylko mi?

Przecież to jasne

Mnie, której nie łapie notorycznie mylicja nasza ukochana, a już z pewnością nie każe mi z mety dmuchać, mnie właśnie dziś złapała i z mety wsadzili mi ustnik w dziób

Już nie wspomnę co przeżyłam, kiedy ich zobaczyłam, bo że właśnie mnie zatrzymają, już wiedziałam na bank

W głowie pojawił się mi Armagedon z Apokalipsą w parze

Zabranie prawa jazdy, konfiskata mienia, zawieszenie w prawach publicznych i zatrzymanie do dyspozycji prokuratora...coś w tym stylu przeleciało mi huraganem przez mój mind

Czynność dmuchania, którą powtarzać musiałam trzykrotnie nadaje się do wykorzystania jako kanwa do najlepszego skeczu Kabaretu Moralnego Niepokoju

Szkoda, że nie mogę Wam tego pokazać

Wzięli nadmuchany ustnik, dokumenty z drżących ręców Promissa i poszli

Siedzą w tej swojej gablocie chyba z sześć godzin, Promiss w swojej mniej więcej tyle samo i myśli:

- To już jest koniec. Na pewno mi wyszło 45 promyli. Może mnie nawet za to pobiją?

Wracają...

Idą jakoby w zwolnionym tempie, a ich obraz kołysze mi się nieco i mgłą zachodzi

- Proszę, pani Promiss, oto dokumenty, szczęśliwej drogi.....

???????

- To w jakim celu mnie zatrzymaliście??????

- A no bo widzi pani. Ostatnio notujemy wzrost liczby pijanych kierowców

 

- Naprawdę?????

Na tyle tylko było mnie stać, jako miszcza ciętej riposty

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości