Promiss Promiss
800
BLOG

BÓG KONTRA BÓG

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Niewykluczone, że już o tym kiedys pisałam, lecz zupełnie nie przeszkadza mi ewentualna powtórka z rozrywki

gdyż intryguje mnie kwestia otaczających nas ludzi

Ostatnimi czasy nieco inny target niż ongis mnie pociąga

Z ciekawoscią patrzę na ludzi czynu, ludzi, którzy jesli mówią, że zbudują, to budują, jesli mówią, że pojadą, to jadą, gdy mówią, że napiszą, to piszą, a kiedy mówią, że zostaną papieżem, po prostu nim zostają

Przyznam szczerze, że z lekkim takim zniecierpliwieniem patrzę na marzycieli, niezdecydowanych, czających się, rozmemłanych, planujących na swięty nigdy, bezumiarowe ofiary

I tu kojarzy mi się - nie wiem - przypowiesć czy dowcip gdzies wyczytany

Absolutnie wolne tłumaczenie, bo za groma szczegółów nie pamiętam :

                                          ------------------------------------

Pan Bóg sobie siadł i planował, że ziemię stworzy sobie, ewentualnie człowieka, i może cos jeszcze, ale w międzyczasie mu się odechciało, albo w sumie stwierdził, że mu się nie opłaca, albo pomyslał, że co się będzie wysilał, lepiej pogadać z Archaniołem, bo gadanie ma przyszłosć

No i ziemia została jedynie w planach

 

Pan Bóg sobie siadł i planował, że sobie stworzy ziemię, człowieka i jeszcze cos

I kurna stworzył

                                          --------------------------------------

 

 

Z którym Panem Bogiem chciałbys się zaprzyjaźnić?

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości