Promiss Promiss
922
BLOG

Anonimowosć to fikcja...

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 34

Podobno anonimowosć mojego bloga jest totalną fikcją, co potwierdziło parę osób, więc już ze wprosta macham wam łapką z cudnego wyjazdu po naszem pięknem kraju, równoczesnie pozdrawiając:

- twórczynię mojego zdjęcia :-*

- Czytników bloga

- odejszniętych

- potencjalnych przyjszniętych

- znających mnie realnie

- tych, którzy mnie realnie widzieli, przy równoczesnym niewidzeniu ich przez mnie (takie kwiatki) ;-)

 

Wogle pozdrawiam wszystkich i oddalam się ku czynnosci pakowania, gdyż penetracja Londynu wymaga jednakowoż kilku zmian odzieży.

Zapewniam z mej strony, iż pilnie zbierać będę wspomnienia do mego sztambuszka, aby zapewnić miłą lekturę salonowiczom, a zwłaszcza kilku chłopcom z Płebla.

Ciebie Yasso również pozdrawiam :-)

 

Sentencyja na dzis i na zawsze:

Nie odpowiadam za nic, co mówię przed pierwszą kawą

Zobacz galerię zdjęć:

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości