Promiss Promiss
2476
BLOG

Szaleństwo salonu

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 214

Muszę, bo się uduszę

A tamten to psychol, a oni to bredzą, tamta - mitomanka, Promiss - debilka, Helka - idiotka, sekta - kupa samotników z pustką w duszy, kretyn, schizol, dureń, wszyscy chorzy, psychopaci

Rysujemy ch...., wrzucamy inteligentne memy, bredzimy nocami, napadamy na jednostki - w kupie siła

Klniemy, brniemy, buddyzmujemy się, my mamy rację, bo tamci nie

Bo tamci nigdy racji mieć nie mogą

Opierdol za opierdolem, bo musi być jak ja uważam, bo ja uważam najmędrzej

Zrób coś, nie gadaj

No dobra - zrób coś - nie gadaj, nie miotaj się, nie schizuj

Moje życie jest przykładem na moją niezbywalną mądrość

Pokaż mi swoje życie, to może Cię posłucham

Bo w innym przypadku to nigdy, zupełnie, absolutnie, kompletnie, nigdy w życiu - nie

Szaleństwo pogłębione do siedmianu

a będzie jeszcze gorzej

W dziwne miejsce trafiłam - zaprawdę powiadam Ci

Czarna, niska energia lepi się, klei, pełznie po klepisku

brrrrrrr                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości