Promiss Promiss
910
BLOG

Wańka - wstańka

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 84

Kiedys też działałam jak wańka - wstańka

Akcja - reakcja

Jak on mi tak - to ja jeszcze bardziej

Bo nie mogłam pokazać, że on wygrał

Bo przecież to ja rację mam

Nawet jesli nie

 

Bo muszę udowodnić im, stryince, wrogini, a zwłaszcza sobie - mą wyższosć

Nad Swiętami Bożego Narodzenia

 

Finał? Finału nie ma

Jest spirala bez dna - o ile spirala dno ma

Jest wirujący bąk, bo seks tu nie pasuje

 

Czy muszę działać tak, jak ktos chce?

Czy muszę poddawać się manipulacji?

Czy muszę tańczyć jak mi zagrają?

 

Nie

To ja decyduję

i wybieram

Wolna wola

siedzieć na luzie

lub gibać się pod wpływem wiatru, emocji,  cudzych zachcianek

Czy naprawdę musisz reagować?

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości