Promiss Promiss
1199
BLOG

Gęsia skórka

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Dziwne zjawisko fizjologiczne co to nie tylko chroni przed utratą ciepła, ale i obznajmia, że coś poruszyło do głębi

 

Nie mam gęsiej skórki na narzekanie, jędolenie, krytykowanie

Nie mam jej na wywrzaskiwanie swej niechęci do świata, Boga, losu 

Nie podnosi mi włosów na przedramieniu sfocusowany żal i frustracja

ani napierdalanie w Bogu ducha winnych ludzi

Jarmarczne wrzaski i cała reszta budzą moją niechęć

a czasem coś gorszego, czasem

 

Kiedy pojawia się gęsia wiem, że coś zestroiło się z duszą

Czasem słowo, puenta, fraza w utworze muzycznym,

czasem krajobraz w oddali

czasem czyjeś oczy

lub obecność

 

Powiedz mi co Cię porusza

a powiem Ci - kim jesteś

 

Ekscytacja a "gęsia" to dwa przeciwne bieguny

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości